Friday, April 3, 2009

Minggu Olahraga

Assalamualaikum.
Buat julung julung kalinya saya rebah di garisan penamat bagi acara 800m kategori senior pada Sabtu lepas.. Barisan St John bertungkus lumus memulihkan saya hingga akhirnya sebagai jalan terakhir membawa saya menaiki van ambulan ke Hospital Melaka dan di masukkan ke wad kecemasan selama 4 jam. Nasib baiklah...ada rakan rakan yang sudi membantu saya menjalani rawatan tersebut yang telah menyebabkan berlarutan hingga 4-5 hari kemudian..(lambat recover)... Terlintas di fikiran saya...adakah berbaloi apa yang telah saya lakukan dan buat dengan mengenepikan kepentingan diri demi sebuah pasukan atau PTj yang amat saya sayangi.. Namun ianya hanyalah sumbangan kecil saya kepada Fakulti dengan menghadiahkan sebutir pingat gangsa yang menjadikan jumlah pingat adalah sebanyak 5 butir secara keseluruhan. Apa yang pasti, jika tiada aral yang melintang..saya akan menyertai lagi acara olahraga SAJ tahun hadapan dan akan mencuba mengubah warna pingat yang saya dapat!!! :) tapi kali ini...saya akan pastikan saya akan menang dengan lebih bergaya... :) ..."Tunggu kebangkitan saya."

4 comments:

M said...

Ya Allah..apa kehal lak ko ni..tu la sonot2 berlari sgt..bukn ko kejau apa2 pun...just kejau garisn penamat jerr...anyway selamt bertugas..semoga ko cepat sembuh dan kita berjumpa di sini..selamat pnjng umur...

Anonymous said...

alamak...lari sampai pengsan..?tu tanda awak dah tua la tu...:)

Anonymous said...

x da rezeki nak sampai ke garisan penamat tu..take it easy yer cikgu..

Afza said...

huhuuuhuh..saya tak der pengalaman la aktiviti lari lari ni!!! :)