Sunday, January 2, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Semoga tahun 2011 memberikan lebih banyak kebaikan kepada saya, keluarga dan rakan rakan sekeliling saya. Terima kasih 2010 kerana banyak memberikan banyak cerita cerita manis dalam perjalanan hidup saya.

Terima kasih kepada keluarga yang faham dengan kerjaya. Tidak lupa kepada rakan sekerja yang tidak putus putus membantu dalam mempermudahkan urusan pekerjaan seharian.

Semoga saya gagah melangkah 2011 dengan seadanya...dengan cara saya. Saya masih seperti biasa...biasa - biasa jer.. :)

p/s: Ada orang kata...kalau dah kawin...performance kerja akan merosot... !!! mari kita saksikan sama sama sejauh mana kebenarannya.. :)

2 comments:

Anonymous said...

Salam bro....awak still the best..walaupn dah kawen. Maintain bro..;)

Afza said...

Saya buat kerja macam biasa jer.. :)