Wednesday, September 30, 2009

Bengkel Manuskrip dan Penerbitan FKM

Tarikh: 30 September 2009
Masa: 8.30am - 4.00pm
Tempat: Mahkota Hotel

Bengkel ni telah dihadiri beberapa peserta pada sesi pagi dan beberapa yang lain di sesi petang. Dengan terpaksa mengorbankan kelas pagi untuk menyertai bengkel ini....saya bergerak pulang untuk menghadri temujanji pelajar PSM seramai 3 orang. Antara mereka yang hadir ialah:
1) En Azli - Pengerusi
2) En Ahmad - TDA
3) IR Talib - TDP
4) En Azmmi - PPD
5) En Shafizal - KJ JRI
6) En Faizul
7) En Mazlan
8) En Jufrizal
9) Cik Mastura
10) Saya

Sesi dipecahkan kepada 2 bahagian iaitu:
1) Format penulisan - En Shafizal + En Jufrizal + Cik Mastura + Saya
2) Penghasilan Muka Depan - En Azli + En Faizul + En Azmi + En Mazlan + IR Talib

Secara keseluruhannya..sehingga tengah hari...objektif bengkel tercapai...(petang saya tak pasti..sebab saya dah bergerak pulang ke Fasa B)... apa pun...tahniah kepada organizer dan rakan rakan yang sudi meluangkan masa. Kita support fakulti!! :)

No comments: