Saturday, May 10, 2008

Start

Hi..
Secara mudahnya..blog ni akan memaparkan aktiviti aktiviti luar saya selain daripada kerja hakiki ku...huhuuh :) maknanya..kalau kena pergi kursus ker...kem motivasi ker...ceramah ker..pergi seminar ker...ada perkhemahan ker... ada pertandingan atau apa apa event ker... atau apa apa yang dirasakan menarik ...akan dituliskan disini sebagai tanda kenang kenangan... :) rasanya...objektifnya jelas kut.. :) ...Sebenarnya ni sebahagian azam baru saya yang baru nak start!!! (separuh tahun dah!!!..huhuuuhuh) ok lah kengkawan...just have fun n layan jer...zaaaasss!!! :)...opsss...sempena hari ibu ni...saya nak mengucapkan selamat hari ibu kepada seluruh kawan kawan saya yang ada ibu...yang menjadi ibu...atau yang bakal menjadi ibu...bagi saya...hari ibu ialah.."Hari-Hari"!! I love u mak.. may Allah bless u... Amin...

3 comments:

marinah said...

awak baik... hepi working..

roziana said...

a ah baik.eh.cam knal.

Afza said...

Nanti awak inform kat kengkawan BTN lain pasal blog ni yer...so kira alternatif utk blog "Pensyarah Muda" ..awak ada mailing list group kita tak? nnt bagi ekkk :)