Wednesday, January 18, 2012

AGM KESURI 2012

Tempat: BK5, 6 Kampus Industri, UTeM
Tarikh: 13 Januari 2012


Gugur sudah jawatan saya sebagai Ketua Biro Sukan FKM (KeSURI) bagi penggal 2010 hingga 2011 (2 tahun). Secara keseluruhannya, saya menyokong penuh kepimpinan baru bagi memberi suntikan dan arah baru bagi pergerakan KESURI. Berikut adalah senarai Jawatankuasa Induk KESURI 2012 - 2013.


Pengerusi: Dr Reduan

Naib - Dr Anne

Biro Kerohanian - En Fadhli

Biro Hal Ehwal Wanita - Pn Anita

Biro Sukan - Azhar Aziz

Biro Penerbitan - En Aiza Azwadi

Bendahari - Pn Serihate

Setiausaha - Pn Alidah

Semoga semua staf FKM dapat menyokong penuh kepimpinan baru bagi menghidup dan mengimarahkan KESURI bagi kepentingan semua ahli.

Saya secara peribadi mengucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh warga FKM yang banyak membantu saya dalam menyempurnakan tugasan dan tanggungjawab selama ini. Terima kasih atas sokongan dan dorongan rakan semua. :)

Antara Aktiviti Biro Sukan 2010 & 2011.
1) Menyelaras Sukan Antara Jabatan
2) Kejohanan Badminton Tertutup FKM 2010
3) Kejohanan Boling Tertutup FKM

Yuran 2012 telah saya jelaskan.

Wasalam

No comments: